1

Temat: [help] Filtr - sciaganie poczty z kilku dni

Chodzi o to czy jest taka mozliwosc NIE sciagania calej zawartosci mejli z serwera (niektorzy maja zawalana skrzynke 500mega) tylko od jakiej konkretnej daty lub spred kilku dni?

2

Odp: [help] Filtr - sciaganie poczty z kilku dni

ziomal napisał/a:

Chodzi o to czy jest taka mozliwosc NIE sciagania calej zawartosci mejli z serwera

Do tego celu służą filtry selektywnego pobierania poczty, jednak bardzo dużo zależy od samego serwera (może nie obsługiwać pełnego zestawu poleceń stosowanych w protokole POP3). Spróbuj utworzyć taki filtr, w którym warunkiem będzie Data utworzenia przed .... i który będzie ignorował wiadomości. Powinno się udać, jeśli serwer to zrozumie.

3

Odp: [help] Filtr - sciaganie poczty z kilku dni

hmmm mniej wiecej jak mistrzu? bo jestem zielony

4

Odp: [help] Filtr - sciaganie poczty z kilku dni

Przeczytaj w podręczniku:
Filtracja i sortowanie poczty > Selektywne pobieranie poczty
a zmienisz kolor.

5

Odp: [help] Filtr - sciaganie poczty z kilku dni

Po kolei (warto jednak przedtem poczytać rozdział o filtrach w podręczniku):
1. W głównym oknie wybrać menu Konto | Filtracja wiadomości
2. Zaznaczyć sekcję Selektywne pobieranie poczty i z menu Plik wybrać pozycję Nowy.
3. W prawej części okna na zakładce Ogólne po kliknięciu napisu Nadawca wybrać z menu Data
4. Zamiast słowa odbioru wybrać tak jak poprzednio z menu utworzenia, a następnie w polu z datą wybrać odpowiednią datę
5. Sprawdzić czy na zakładce Operacje jest zaznaczona opcja Ignoruj
6. Zamknąć okno konfiguracji filtrów i pobrać pocztę

6

Odp: [help] Filtr - sciaganie poczty z kilku dni

mam the bata 3,0 + spolszczenie ktore niedokonca jest polskie, podreczik w jezyku angielskim ;/

7

Odp: [help] Filtr - sciaganie poczty z kilku dni

ziomal napisał/a:

mam the bata 3,0 + spolszczenie ktore niedokonca jest polskie, podreczik w jezyku angielskim ;/