Teraz zadziałało i to poprzez ssl. Automatycznie przeniósł do folderu spam. Mimo że poprzez popa ale dobre i to. Przynajmniej wiem że nie na darmo wydałem pieniądze.

Zrobiłem wszystko co było napisane na forum antispam snipera, i kicha nie działa. Zaimportowałem certyfikat, zrobiłem wszystko co było tam napisane. Nawet zrezygnowałem z imapa na rzecz popa ale przynajmniej chce mieć ssl a tu nie chce działać i filtrować maile poprzez ssl. Działa na porcie 110 czyli nieszyfrowanym. No ale kurcze nie po to wydałem ponad stówe żeby nie mieć ssla.

Przetestowałem na popie i działa bez problemu. Przenosi spam do folderu spam. A przecież mam wykupioną płatną wersje antispamsniper pro i na imap też powinno działać!!! To jest oszustwo!

Posiadam the bat 9.4.4 i wtyczke antyspamową antispamsniper pro najnowszą wersje. Staram sie oznaczać wiadomości spam i nie spam aby ją wytrenować. Mam m.in. konto na o2 obsługiwane przez protokół imap. Przychodzą mi tam maile reklamowe od o2. Oznaczam je jako spam. Oznaczyłem już tak 12 maili jako spam i 16 innych maili jako nie spam. Jednak the bat uporem maniaka nie chce przenosić spamu do folderu spam mimo że jest oznaczona taka opcja. Czy problemem może tu być protokół imap? Czy zwykły pop3 będzie lepszy? Prosze o pomoc.

5

(2 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

OK nie zauważyłem. Zwracam honor. Dobrze że z firmą wszystko ok.

6

(2 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Witam

Czytałem przed chwilą na pclab że ritlabs ma problemy. Tekst był po angielsku a ja nie za bardzo posługuje się tym językiem. Czy mógłby ktoś kto wie co się dzieje z ritlabs, napisać tu na forum?? W końcu korzystamy chyba wszyscy z the bat i warto by wiedzieć co z producentem tego klienta email.

Faktycznie nie pomyślałem o tym. Przeskanowałem i na 70 silników tylko jeden pokazał PUP netfilter, cała reszta nic nie wykryła. Także ok.

Korzystam z przeglądarki Vivaldi ale również czasami z Opery. Mam też i korzystam z The Bat 9. Mam wykupioną pełną proffesional wersje the bat 9 i chciałem pobrać wtyczke antyspamową antispam sniper w wersji free. Niestety Vivaldi wywala po pobraniu wtyczki "że jest ona niebezpieczna" i że może narobić szkód. Co mam przez to rozumieć?? Niewiem z jakiego państwa pochodzi producent tej wtyczki(chyba rosyjski ale nie jestem pewien) ale czy może ona np. szpiegować tzn. czytać i wysyłać moje maile???

Dziękuje za pomoc. Faktycznie zadziałało to chociaż jeszcze troche tego nie ogarniam. Ale działa.

Witam

Używam the bat w wersji 9 i wszystko ładnie śmiga tylko dlaczego uparcie w the bat odpowiedzi są domyślnie POD cytowanym tekstem a nie nad jak np. w thunderbirdzie czy outlooku??? Jak to zmienić aby było nad?
Wprawdzie domyślam się że autorzy z Mołdawii chcą być w zgodzie z netykietą i w sumie mają racje tylko jak ja odpisuje pod a 90% innych userów nad tekstem to robi się b.... .Więc jak to zmienić aby było nad?