11

Odp: Update v4 -> v5 a klucz rejestracyjny

Wysłałem 29.08 emaila na adres z jakiego dostałem fakturę Konrad Wawer <*********@tts.com.pl> lecz do dziś dnia echo bez odpowiedzi.
Męczyć TTS czy RitLabs ?

12 (edytowany przez andrzej.e 2012-08-31 21:00:55)

Odp: Update v4 -> v5 a klucz rejestracyjny

wink jeszcze, choć na koncówce jest sezon urlopowy, może nie odczytali maila.
Tutaj są namiary na dystrybutora:

http://oprogramowaniekomputerowe.pl/pro … ional.html
a tam:
"Masz pytania, wątpliwości? Skontaktuj się z nami. Dane osoby odpowiedzialnej za linię produktową:
xxxxxxxx
E-mail: *********@tts.com.pl
Telefon: (22) 868-40-42
(...)
"

13

Odp: Update v4 -> v5 a klucz rejestracyjny

Dziękuję - adres firmy to ja sobie potrafię w internecie znaleźć.

Mówią że zgłosili do producenta i mam dostać nowszą wersję licencji, więc chyba się udało.

14

Odp: Update v4 -> v5 a klucz rejestracyjny

To dobrze że praktycznie udało się wink
Powinieneś zapewne otrzymać od producenta nowy plik licencji po wygenerowaniu go przez dystrybutora.
Daj znać jak się to wszystko skończyło.
Pozdrawiam A.