Odp: Update v4 -> v5 a klucz rejestracyjny
Wysłałem 29.08 emaila na adres z jakiego dostałem fakturę Konrad Wawer <*********@tts.com.pl> lecz do dziś dnia echo bez odpowiedzi.
Męczyć TTS czy RitLabs ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum PSTB! → Ogólne → Update v4 -> v5 a klucz rejestracyjny
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wysłałem 29.08 emaila na adres z jakiego dostałem fakturę Konrad Wawer <*********@tts.com.pl> lecz do dziś dnia echo bez odpowiedzi.
Męczyć TTS czy RitLabs ?
jeszcze, choć na koncówce jest sezon urlopowy, może nie odczytali maila.
Tutaj są namiary na dystrybutora:
http://oprogramowaniekomputerowe.pl/pro … ional.html
a tam:
"Masz pytania, wątpliwości? Skontaktuj się z nami. Dane osoby odpowiedzialnej za linię produktową:
xxxxxxxx
E-mail: *********@tts.com.pl
Telefon: (22) 868-40-42
(...)
"
Dziękuję - adres firmy to ja sobie potrafię w internecie znaleźć.
Mówią że zgłosili do producenta i mam dostać nowszą wersję licencji, więc chyba się udało.
To dobrze że praktycznie udało się
Powinieneś zapewne otrzymać od producenta nowy plik licencji po wygenerowaniu go przez dystrybutora.
Daj znać jak się to wszystko skończyło.
Pozdrawiam A.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum PSTB! → Ogólne → Update v4 -> v5 a klucz rejestracyjny
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc