1 (edytowany przez jaspadax 2017-03-29 23:17:13)

Temat: Logowanie do poczta.inea

Od początku marca INEA wyłączyła całą pocztę, a dla reklamujących utworzyła nowe ustawienia poczty.
Udostępniono dostęp do poczty przez witrynę : poczta.inea i to działa, ale ja chcę pocztę obsługiwać Bat'em.
Pracuję od wieków z Bat v.4.2.42 i nie było żadnych kłopotów, a teraz po wprowadzeniu podanych przez INEA parametrów
za Chiny, nie mogę połączyć się  z  serwerami INEA.
Zastosowano parametry podane przez konsultanta:
Wysyłka (SMTP):   poczta.inea.pl   port: 465 Uwierzytelnianie Połączenie: Domyślne
Odbiór POP3):       poczta.inea.pl   port: 995 Uwierzytelnianie Połączenie: Normalnie
Wynikiem jest stale odpowiedź:
2017-03-29, 10:58:55: FETCH - Odbiór poczty
!2017-03-29, 10:59:55: FETCH - Połączenie nie powiodło się.

Proszę o radę, byłbym wdzięczny za konstruktywną wskazówkę.
Pozdrawiam sympatyków "nietoperka".


AKTUALIZACJA.    Po wielu próbach połączenie z serwerem  zostało wykonane. 
Przyczyna:           Należy jako "Połączenie'"  wybrać opcję   'Bezpieczne na specjalnym porcie TLS'