Temat: Logowanie do poczta.inea
Od początku marca INEA wyłączyła całą pocztę, a dla reklamujących utworzyła nowe ustawienia poczty.
Udostępniono dostęp do poczty przez witrynę : poczta.inea i to działa, ale ja chcę pocztę obsługiwać Bat'em.
Pracuję od wieków z Bat v.4.2.42 i nie było żadnych kłopotów, a teraz po wprowadzeniu podanych przez INEA parametrów
za Chiny, nie mogę połączyć się z serwerami INEA.
Zastosowano parametry podane przez konsultanta:
Wysyłka (SMTP): poczta.inea.pl port: 465 Uwierzytelnianie Połączenie: Domyślne
Odbiór POP3): poczta.inea.pl port: 995 Uwierzytelnianie Połączenie: Normalnie
Wynikiem jest stale odpowiedź:
2017-03-29, 10:58:55: FETCH - Odbiór poczty
!2017-03-29, 10:59:55: FETCH - Połączenie nie powiodło się.
Proszę o radę, byłbym wdzięczny za konstruktywną wskazówkę.
Pozdrawiam sympatyków "nietoperka".
AKTUALIZACJA. Po wielu próbach połączenie z serwerem zostało wykonane.
Przyczyna: Należy jako "Połączenie'" wybrać opcję 'Bezpieczne na specjalnym porcie TLS'