Temat: Automatyczna odpowiedź - konkretne konto, dni i godziny

Witam serdecznie,

szukałem odpowiedzi na forum, ale nie udało mi się.

Czy istnieje jakiś sposób by TheBAT automatycznie odpowiadał na maile odebrane z konkretnego konta, określonego dnia tygodnia i w określonym przedziale czasowym?
Próbowałem terminarzem, ale nigdzie nie mogłem znaleźć opcji przypisania tej funkcjonalności do konkretnego/konkretnych kont - pewnie zadziała dla wszystkich odebranych wiadomości, z kolei filtry w konfiguracji konta nie umożliwiają wybrania poszczególnych dni tygodnia.
Generalnie chodzi o to, by wysyłać automatyczną odpowiedź klientom, piszącym do mnie np. w weekend albo po godzinach pracy. Jednocześnie wyłączając tę funkcjonalność dla moich prywatnych kont.

pozdrawiam

Krzysztof Majewski

2

Odp: Automatyczna odpowiedź - konkretne konto, dni i godziny

Uzyskanie takiego działania The Bat! uda się tylko połowicznie, tzn. możesz skonfigurować filtr wysyłający automatycznie odpowiedź w określonych godzinach. Działania filtru w wybranych dniach tygodnia nie można ustawić, ponieważ w przypadku dat muszą one być podane literalnie. Terminarz także nic tu nie pomoże.

Wspomniany filtr może mieć następujący warunek:

Nadawca zawiera @
AND Czas sprawdzenia od 17:00 do 23:59

Filtr musisz ustawić dla poczty przychodzącej. Możesz także zamiast czasu sprawdzania (poczty) badać czas utworzenia wiadomości - jeśli była utworzona poza wskazanym przedziałem czasu, filtr wyśle odpowiedź.

P.S. Być może uda się wykorzystać opcję wiersza poleceń /REFILTER w połączeniu z Terminarzem, ale muszę to dokładnie sprawdzić.