Temat: Brak możliwości utworzenia filtru

Witajcie. Jako że nowy jestem to proszę o wyrozumiałość. Mam taki "problem". Zakładam w skrzynce odebrane podkatalog o nazwie np Kowalska. Następnie tworzę w skrzynce odebrane filtr o nazwie Kowalska. Filtr ma za zadanie maile od nadawcy anna@kowalska.pl przenieść do katalogu Kowalska. W momencie kiedy klikam Ok na potwierdzenie utworzenia filtra pojawia się komunikat, że nazwa katalogu nie może mieć określonych wymienionych znaków typu . , : ' / itp itd oraz, żę nie może się kończyć na literę i. Tylko że żaden z tych warunków w moim przypadku nie jest pełniony a mimo to nie daje założyć filtru.
Co z tym fantem zrobić? Gdzie tkwi błąd? Wersja programu to 5.0.18.
Pozdrawiam
Marcin

2

Odp: Brak możliwości utworzenia filtru

O ile dobrze pamiętam, taki błąd był poprawiony w nowszej wersji programu (teraz na stronie Ritlabs jest dostępna wersja 5.0.20.1). Spróbuj ją zainstalować, a błąd powinien zniknąć. Możesz także spróbować utworzyć filtr w inny sposób. Nie wiem jak robisz to teraz, ale jeśli z menu "Specjalne | Utwórz filtr", to sprawdź tworzenie filtru z menu "Konto | Filtracja wiadomości". Może ta inna metoda zadziała.

3

Odp: Brak możliwości utworzenia filtru

Dziękuję za informację. Druga metoda dawałą taki sam efekt. Spróbuję zainstalować nowszą wersję.
Pozdrawiam!
Marcin