Temat: Brak wiadomości po aktualizacji do 6.0.12

Cześć wszystkim,

to mój pierwszy post ale mam ciśnienie na poznanie odpowiedzi. W pracy uaktualniałem swojego klienta TB z wersji 5.3.8 do wersji 6.0.12. Klucz zakupiony  jest najwyżej do wersji 6.0.99 wiec wyższych nie mam jak spróbować. Po aktualizacji zaczęły mi znikać konta użytkowników (były dwa na jednym komputerze, mojego poprzednika nieobecnego już w firmie od wielu miesięcy i moje). Zacząłem kombinować na wszystkie sposoby, ponieważ niewygodne było co kilka minut dodawać nowego użytkownika i importować wiadomości z folderu. Reinstalowałem program, przerzucałem foldery, zmieniałem ustawienia - program w ogóle przestał wykrywać użytkownika i wiadomości. Wróciłem do starej wersji i tutaj wszystko poszło w diabły. Wszystko wskazuje, że szlag trafił rejestr TB i teraz zostałem z kilkugigabajtowym folderem z nazwą użytkownika z folderami o dziwnych nazwach (FBA0C14C.DBF) i plikami message EEB EBN TBB. Zakładałem nowe konta o tych samych parametrach i tych samych ścieżkach dla folderu, importowałem wiadomości z plików (komunikat ze zidentyfikowano 0 wiadomości), używałem TB recovery i diggera. Powiem wam, że przejrzałem wiele stron dzisiaj w Googlach i na forach TB żeby znaleźć rozwiązanie problemu i były jedynie podobne przypadki albo bez rozwiązania albo z rozwiązaniem niedziałającym. Siedzę nad tym ósmą godzinę i nie mam pojęcia co zrobić. Wygląda na to, że backupu wcześniej żadnego nie było ustawionego więc nic takiego nie ma oprócz tych plików, o których pisałem dwa zdania wcześniej. Nie mam pomysłu i naprawdę potrzebuje pomocy bo mam tam bardzo ważne wiadomości.

Pozdrawiam

2

Odp: Brak wiadomości po aktualizacji do 6.0.12

Hej, znalazłeś rozwiązanie problemu? Mam podobną sytuację.

3

Odp: Brak wiadomości po aktualizacji do 6.0.12

Również bym chciał wiedzieć jak rozwiązać ten problem, na drugim komputerze mam identyczny.