1

Temat: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

Podczas tworzenia wiadomości i próbie wysłania pojawia się komunikat brak nadawcy.
Faktycznie na dole okna już nie mam do wyboru z jakiego konta chcę wysłać.

Druga sprawa to załączniki.
W mailu widzę jaką mają wielkość, ale jak tylko próbuję je zapisać na dysku zapisuję się z zerową wielkością.
Oczywiście nie wszystkie tylko wszystkie - spakowane, dwg, dxf.

2

Odp: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

Ogólnie coś złego się dzieje.
1. sprawa jak powyżej czyli brak nadawcy + załączniki
2. Teraz co chwila wyskakuje mi jakiś błąd, który odno się do jakiegoś pliku  w katalogu głównym.
Z programem nic nie robiłem - Aktualizowałem go jakiś czas temu i zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
3. Zaniknęły mi nazwy kont mailowych w drzewie

Ogólnie od dwóch dni nie da się pracować na tym programie. A szkoda. Program opłacony, licencja legalna a szlag mnie po woli trafia.

3

Odp: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

Chcąc uzyskać jakąkolwiek pomoc, powinieneś podać minimum użytecznych informacji, czyli numer wersji programu, wersję systemu operacyjnego, działające oprogramowanie antywirusowe... Piszesz: " wyskakuje mi jakiś błąd, który odno się do jakiegoś pliku  w katalogu głównym" - a może coś bardziej konkretnego?

4

Odp: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

Winds 10 64 bit
The Bat 8.8 (64 bit)
Avast ale był od zawsze i nie było z nim problemów.
Zdjęcie nie wiem jak wstawić sad

Tej informacji o pliku aktualnie brak a wcześniej nie zrobiłem printscreen

5

Odp: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

Jeżeli przed wersją 8.8 było wszystko w porządku, spróbuj zainstalować poprzednią wersję beta (kopiując sam plik wykonywalny wersji 8.7.0.17 pobrany z https://www.ritlabs.com/download/files3 … 017-64.rar w miejsce obecnego pliku thebat64.exe). Przed tymi operacjami skopiuj także cały katalog z pocztą w bezpieczne miejsce (jeżeli nie masz kopii zapasowej).

Śledzę na bieżąco informacje o programie z listy dyskusyjnej i takiego błędu nikt praktycznie nie zgłaszał.

Warto również, jeśli wersja beta zawiedzie, zainstalować program od nowa. Przed powtórną czystą instalacją należy usunąć także ślady programu z rejestru Windows, usuwając całą gałąź  \HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\RIT.

P.S. Jest już nowa wersja beta 8.8.0.2: https://www.ritlabs.com/download/files3 … 802-64.rar

6

Odp: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

No to teraz już ogólnie d***. Pomimo instalacji na nowo, usuwania wpisów w rejestrze nowa instalacja blokuje się w w trakcie. Blokuje się po założeniu nowego konta.
Chwilowo wróciłem do Thunderbirda - szkoda, bo przyzwyczaiłem się do Bata ze wszystkimi jego usterkami.
No cóż. Podejrzewam, że kasa za licencję poszła w błoto, bo trochę szkoda mi czasu na sprawdzanie wersji wstecz - kótra działa a która nie.

7

Odp: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

W głównym katalogu z pocztą (..\Mail) są dwa pliki tekstowe o nazwach "thebat32_Exceptions.log" i "ex_log.txt", w których program zapisuje wszelkie nieprawidłowe zdarzenia. W szczególności ważny jest ten pierwszy plik - przejrzyj go i może z zawartych tam wpisów coś uda się wywnioskować. Jeżeli nie, to proponuję napisać do działu wsparcia Ritlabs i dołączyć ten plik do korespondencji.

Tak jak napisałem poprzednio, sprawa jest dosyć dziwna i podejrzewam, że The Bat! jest blokowany przez system lub jakiś składnik oprogramowania antywirusowego. W przypadku kont IMAP przeszkodą może też być oprogramowanie serwera. Spróbuj skonfigurować jakieś konto POP (nawet na fikcyjnym serwerze) i sprawdź czy wtedy program się uruchamia. Może warto także sprawdzić wersję 32-bitową.

8

Odp: Brak nadawcy + załączniki o zerowej wielkości

z nowa instalacją problem istnieje od pierwszych wersji 8, do dziś sad.
tylko miejsce zacięcia przesunęlo się kilka poleceń dalej.
jak sobie z tym radzę, w menedżerze zadań, zakończam zadanie "the bat" i instalację mogę kontynuować dalej, klikjąc ikonę bata na ekranie.