Temat: Duzy problem z backupem
Witam,
od dluzszego czasu nie moge wykonac backup mojej firmowej poczty.
Sprawa wyglada tak:
- The Bat - ostatnia wersja (zreszta nr wersji nie ma tutaj znaczenia, poprzednie tez sie wywalaly)
- foldery wiadomosci zahaslowane
- podkatalog Inboxu zawierajacy 1234 wiadomosci, 257Mb. Zgodnie z zaleceniami RitLabs nie jest to inbox
- proby wykonywania backupu koncza sie komunikatem o bledzie w bazie maili w tym katalogu
- proba repair powoduje wywalenie WSZYSTKICH maili do pliku 1.bin
- proba przekopiowania wiadomosci (Copy to folder...) lub przesunieca (Move to folder...) takze nic nie daja - wiadmosci przenosza sie z tym samym problemem i nadal nie mozna zrobic backupu
- wykasowanie pliku indexu i reindexacja od poczatku tego katalogu nic nie daje
- eksport do plikow (MSG) daje rezultaty polowicznie - niestety przy ponownym imporcie program gubi bardzo wazna dla mnie date otrzymania wiadomosci. Tej informacji nie moge stracic! Przy imporcie natomiast wszystkie wiadomosci maja date i godzine importu. Taka opcja odpada poniewaz parametr 'kiedy' odebralem wiadomosc jest szalenie wazny.
Opisalem problem do Ritlabs ale oczywiscie nikt nie raczyl sie ze mna w jakikolwiek sposob skontaktowac. jestescie ostatnia nadzieja:)
ja juz wyczerpalem pomysly.
Na razie 'backup' odbywa sie tak ze kopiuje zywcem caly katalog konta firmowego. Inaczej sie nie da.
HELP