Temat: Połączenie TLS i wygasający certyfikat

Używam TB 3.5 i przy próbie pobrania lub wysłania poczty pojawia się komunikat:

FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Ten certyfikat wygasł).

Co mam z tym zrobić?

2

Odp: Połączenie TLS i wygasający certyfikat

Poprosić dostawcę konta by zaktualizował certyfikat połączenia SSL. Najwyraźniej stary stracił ważność.

3

Odp: Połączenie TLS i wygasający certyfikat

lazik napisał/a:

Poprosić dostawcę konta by zaktualizował certyfikat połączenia SSL. Najwyraźniej stary stracił ważność.

Jeśli dotyczy to o2.pl to owszem  - zapomnieli zakupić certyfikat:

2005-10-02, 20:21:49: FETCH - Inicjacja fazy potwierdzania TLS
>2005-10-02, 20:21:50: FETCH - Nr certyfikatu: 207C09, algorytm: RSA (1024 bitów), ważny od 30 wrz 2004 do 02 paź 2005, dla 1 węzłów: poczta.o2.pl.
>2005-10-02, 20:21:50: FETCH - Właściciel: PL, Mazowieckie, Warszawa, o2.pl Spolka z o.o., poczta.o2.pl.
>2005-10-02, 20:21:50: FETCH - Wystawca: ZA, Western Cape, Cape Town, Thawte Consulting cc, Certification Services Division, Thawte Server CA, server-certs@thawte.com.
!2005-10-02, 20:21:50: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Ten certyfikat wygasł).

Więc koniecznie trzeba:
a. zmienić ustawienia SSLa na standardowe,
b. napisać do o2, żeby im przypomnieć o ich obowiązkach - nich kupią certyfikat - wtedy będzie można normalnie używać SSLa.