Nie podałaś ani wersji TB!, ani systemu. Nie napisałaś, czy "działało i przestało", czy też jest to nowa konfiguracja. Osobiście pierwsze, co podejrzewam, to zła konfiguracja serwera smtp (hasło, autoryzacja, takie rzeczy - patrz konto / właściwości / serwery w TB! oraz opis konfiguracji konta gdzieś na stronie dostawcy). Drugim podejrzanym jest coś "na drodze" - firewall, antywirus. Trzecim - błędy bądź złe ustawienia w systemie (różne "przyspieszacze" internetu potrafią strasznie namieszać...). Potem problemy na łączu albo błędy na serwerze. W końcu (but not least, niestety) - błedy w samym TB!, choć osobiście nie dotykają mnie one, więc nie mogę się na ich temat wypowiadać.
W instrukcji znajdziesz opis pliku "protocol.ini" (rozdział Dodatkowe funkcje...- Dziennik połączeń), dzięki któremu uzyskasz "superdokładny" log połączenia, z którego można wywnioskować bardziej prawdopodobny powód rozłączenia (widać dokładnie, jakie polecenia zostały przesyłane i na którym etapie połączenie zostało przerwane). Jeśli wszystko zawiedzie, to być może to pomoże.