Ok - znalazłem głupi sposób w jaki można usunąć niepotrzebne pliki.
Ale wykonanie tego na ponad 70 komputerach jest lekko nierealne, dlatego prosiłbym o jakąś instrukcję/dodatkowy programik do oczyszczenia ze zbędnych plików.
0. (profilaktycznie) wykonujemy kopię zapasową z poziomu TB
1. zamykamy TB
2. wykonujemy kopię rejestru (HKCU\Software\RIT)
3. wykonujemy pełną kopię katalogu TB, w którym program trzyma pocztę (np: C:\The Bat!)
4. uruchamiamy TB i zakładamy jakiekolwiek "bzdurne" konto
5. zaznaczamy wszystkie nasze konta (dotychczasowe) i je kasujemy usuwając "wszystkie powiązane pliki" (nie ruszamy tylko naszego "bzdurnego" konta).
6. zamykamy TB
7. katalog w którym TB trzyma pocztę (patrz pkt. 3) - zmieniamy jego nazwę (nie kasować!!) na np: "TB-niepotrzebny"
8. odtwarzamy rejestr
9. zmieniamy nazwę katalogu z kopią poczty (wykonaną w pkt. 3) na taką, jaka była oryginalnie
W katalogu TB-niepotrzebny mamy wszystkie pliki, które nie są używane przez TB - można je skasować z oryginalnego katalogu z pocztą.
Jak widać, TB wie które pliki są potrzebne a które nie. Problem w tym, że mając ponad 70 komputerów przejście po wszystkich i zrobienie tej operacji graniczy z cudem. Dlatego przydałby dodatkowy programik do zautomatyzowania operacji.