Temat: Zastosowanie filtrów do odebranych wcześniej wiadomości

Przeszukałem ten dział na forum oraz przejrzałem instrukcję, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie:

Czy stworzony filtr można zastosować do już odebranych wiadomości? Chodzi o to żeby po jego utworzeniu zostały przeniesione do odpowiedniego folderu. Umożliwiło by mi to również sprawdzenie poprawności sformułowania reguły.

2

Odp: Zastosowanie filtrów do odebranych wcześniej wiadomości

Menu: Folder | Przefiltruj zawartość

3

Odp: Zastosowanie filtrów do odebranych wcześniej wiadomości

Działa wink dzięki za szybką pomoc! Temat do zamknięcia.

4

Odp: Zastosowanie filtrów do odebranych wcześniej wiadomości

utworzylam pare regul wspolnych, ktore sa aktywne a nie dzialaja w TB 4.0.28.3 wersja profesional. czy faktycznie te filtry dzialaja smile przeszukuje forum i widze ze ktos jeszze mial ten problem. ja to rozwiazac?