1 (edytowany przez sebecco 2008-09-07 21:05:30)

Temat: The Bat! 3.5 (z KŚEkspert) + Vista Business - NIE URUCHAMIA SIĘ...

Witam :)

Przejrzałem sobie forum odnośnie TheBat! i Visty Business jednak informacje, które znalazłem nie pasują do mojego problemu.

A wygląda on tak:

Mam wersje Bata 3.5 + Viste. W dniu wczorajszym odebrałem z bardzo zaufanego źródła maila ze zdjęciami od swojego pracodawcy. Mail się odebrał prawidłowo. Zamknąłem program. Problemów nie było. Żadnego 'erroru'.

W dniu dzisiejszym przy próbie uruchamiania programu pocztowego wyświetla mi komunikat, że wystąpił błąd. Po próbie rozwiązania problemu poprzez zgłoszenie go przez internet, otrzymałem informacje, że program należy zaaktualizować do nowszej wersji, gdyż ta przestała działać. Czy jeśli na nowo zainstaluje Bata uda mi się przywrócić maile odebrane w dniu wczorajszym.

Gdzie szukać ewentualnych rozwiązań.
(Jak wrócę do domu to wrzucę zrzuty komunikatów, które otrzymuję - niestety nie pamiętam ich w tym momencie)


Edit:
20:58, Ups...! Niestety chyba przez nerwy w zwiazku ze stracona poczta nie moge / nie umiem wstawic rysunku (a mam ich trzy...)

Po krotce: 1 rysunek to zrzut uruchamiania The Bat! z informacją: Program The Bat E-mail Client przestał działać. Trwa wyszukiwanie rozwiązania problemu
2 rysunek: Z powodu wystąpienia błędu program został zamknięty. System Windows powiadomi cie jesli istnieje dostepne rozwiazanie
3 rysunek: Informacja o tym, ze rozwiazania nie ma i propozycja aktualizacji oprogramowania do testowej wersji The Bat! 4.0

I dodatkowo dotarlem do takich informacji:

Sygnatura problemu
Nazwa zdarzenia problemu:    APPCRASH
Nazwa aplikacji:    thebat.exe
Wersja aplikacji:    3.5.22.0
Sygnatura czasowa aplikacji:    2a425e19
Nazwa modułu z błędem:    kernel32.dll
Wersja modułu z błędem:    6.0.6001.18000
Sygnatura czasowa modułu z błędem:    4791a76d
Kod wyjątku:    c0000005
Przesunięcie wyjątku:    000bf285
Wersja systemu operacyjnego:    6.0.6001.2.1.0.256.6
Identyfikator ustawień regionalnych:    1045
Dodatkowe informacje 1:    b37c
Dodatkowe informacje 2:    2a7328d8bb40c81c93b4b5f46adb8e10
Dodatkowe informacje 3:    b37c
Dodatkowe informacje 4:    2a7328d8bb40c81c93b4b5f46adb8e10

Dodatkowe informacje o problemie
Identyfikator porcji:    727282057

Próba reinstalacji programu na koncie uzytkownika stanardowego niestety nie przyniosla rezultatu. Podejrzewam wiec, że wszystkie maile odebrane wczoraj szlag trafil...


Czy jest jakis automat, ktory bedzie robil codziennie kopie zapasowa wszystkich kont? Jesli tak to proszę o jakieś wskazania...