1 (edytowany przez wexel 2008-10-01 07:10:00)

Temat: Wygasł certyfikat? Problem.

Witam.
Od dwóch dni mój The Bat ( 3.99 Expert ) przy pobieraniu poczty z domeny tlen.pl wyświetla taki oto komunikat:

http://img219.imageshack.us/img219/1963/thebatkomunikateq5.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/thebatkomunikateq5.jpg/1/w524.png


Wyłączenie szyfrowania nie pomaga...po prostu nie pobiera poczty a nie wyskakuje taki komunikat, a z szyfrowaniem po naciśnięciu OK w komunikacie pobiera.
Jak to cholerstwo wyłączyć?
Dziki za sugestie.

-------------EDIT----------------------------------

Prowizorycznie pomogłem sobie sam. Port POP zamiast 995 jak zalecają i miałem ustawiłem na 110. Bez komunikatu i szyfrowania poczta już mi idzie. Ale co zrobić żeby działało bez tych komunikatów z szyfrowaniem? Czy trzeba się zwracać do adminów domeny tlen.pl żeby zdobyć jakiś tam certyfikat?

2

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

wygląda na to, że o2 wczoraj wymieniło certyfikat - przetestowałem teraz łącząc się z poczta.o2.pl - certyfikat ważny do 30/09/2009
działa poprawnie bez żadnych komunikatów (na v4)

3

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

na 3.99 nadal to samo ... sad

4

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

pobierz nową bazę certyfikatów - może rozwiąże to problem.
szczegóły tutaj: http://thebat.pl/forum/viewtopic.php?id=1481
jakby nie pomogło to pokaż log tego konta (po zaakceptowaniu komunikatu)

5

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

Log:
2008-10-02, 17:25:40: FETCH - Odbiór poczty
2008-10-02, 17:25:40: FETCH - Inicjacja fazy potwierdzania TLS
>2008-10-02, 17:25:41: FETCH - Nr certyfikatu: 098339, algorytm: RSA (1024 bitów), ważny od 29 wrz 2008 do 30 wrz 2009, dla 1 węzłów: poczta.o2.pl.
>2008-10-02, 17:25:41: FETCH - Właściciel: PL, poczta.o2.pl, GT89933196, See www.rapidssl.com/resources/cps (c)08, Domain Control Validated - RapidSSL(R), poczta.o2.pl.
>2008-10-02, 17:25:41: FETCH - Wystawca: US, Equifax Secure Inc., Equifax Secure Global eBusiness CA-1.
!2008-10-02, 17:25:41: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Nie znaleziono wydawcy tego ciągu certyfikatów).
2008-10-02, 17:25:44: FETCH - Faza potwierdzania TLS zakończona
2008-10-02, 17:25:44: FETCH - Połączono z serwerem POP3
2008-10-02, 17:25:44: FETCH - Dostęp autoryzowany (zwykły)
2008-10-02, 17:25:44: FETCH - Listów w skrzynce: 0, nowych: 0
2008-10-02, 17:25:44: FETCH - Połączenie zakończone - odebrano listów: 0

A jak pobrać i skąd nową bazę certyfikatów?
Podmieniałem i kasowałem plik RootCA.ABD i...nic hmm

6

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

Jak podmieniałeś?

7

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

Normalnie...kasowałem ten który mam w podkatalogu Mail...i nic... wsadzałem na jego miejsce ten z nowszej wersji ... i też nic. Robiłem to gdy The Bat był wyłączony.

8

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

jeżeli robisz tak:

1. zamykasz TB!
2. kasujesz RootCA.ABD
3. kopiujesz RootCA.ABD z linka na miejsce tamtego
4. uruchamiasz TB!

i nadal nie działa to wyślij do mnie plik RootCA.ABD po przejściu 1-4 i zamknięciu TB!

9

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

A na jaki email Ci wysłać ten plik?

10

Odp: Wygasł certyfikat? Problem.

wexel -> PM