Temat: Nie mogę wysłać wiadomości :( [Brak certyfikatu]

Hej:)

Mam pewien problem, z klienta poczty THE BAT korzystam bardzo długo, już ponad rok czasu, nigdy nie miałem żadnych problemów, aż do czasu kiedy założyłem nowe konto pocztowe w home.pl.

Z tego adresu mimo poprawnej konfiguracji [tak mi sie wydaje] nie mogę wysyłać poczty. Jeśli chodzi o odbiór, wszystko jest w porządku. Jedynie problem jest gdy chce wysłać maila i klikam wyślij, pojawia się komunikat Brak certyfikatu podpisu dla ...

Nie jestem znawcą tego klienta dlatego stanąłem na tym i nie wiem co mam zrobic.

Sprawdziłem w konfiguracji certyfikaty i jest ich dokładnie tyle samo co w innych kontach gdzie moge spokojnie wysylac i odbierac dane.

Czy może mi ktoś pomoc, poradzic co powinienem zrobić żeby działało??

Czy potrzebujecie do tego jeszcze jakieś dane?

Pozdrawiam, Piotr Krotkiewski

2

Odp: Nie mogę wysłać wiadomości :( [Brak certyfikatu]

Przed naciśnięciem przycisku do wysyłki odznacz opcję:
Poufność > Podpisz po zakończeniu

3

Odp: Nie mogę wysłać wiadomości :( [Brak certyfikatu]

Wielkie dzięki za pomoc, takie to było łatwe a trudne zarazem [dla mnie ;p]

Pozdro i jeszcze raz wielkie dzieki!!

4

Odp: Nie mogę wysłać wiadomości :( [Brak certyfikatu]

Aby nie wyłączać co każda wiadomość podobne ustawienia są w koncie i w jego właściwościach można tę opcję wyłączyć.