1

Temat: Usuwanie z historii wszystkich maili z danej domeny

Mam: TheBat v4.2.18

Opis problemu:
Firma (z którą najwięcej koresponduję) zmieniła nazwę i co za tym idzie domenę.
Przypuśćmy że nazywała się Poczta.pl i teraz firma nazywa się DDD.pl.
Chcę wysyłać maila na DDD.pl a nie poczta.pl (i korzystać z podpowiedzi) ,ale tam wciąż wyskakują podpowiedzi starego adresu.

Działanie:
Utwórz nowy mail:
Do: wpisuję pierwszą literę i TheBat podpowiada mi jakieś adresy.
Przykładowo wpisuję "j" i sugeruje: jan.kowalski@poczta.pl

Pytanie:
Jak z historii usunąć wszystkie adresy z określonej domeny, tak by nie podpowiadał maili nieaktywnych?

Cel:
Utwórz nowy mail:
Do: wpisuję pierwszą literę i TheBat podpowiada mi jakieś adresy.
Przykładowo wpisuję "j" i sugeruje: jan.kowalski@DDD.pl

Przepraszam za łopatologiczne tłumaczenie smile

2 (edytowany przez Zygmunt 2010-05-10 15:01:24)

Odp: Usuwanie z historii wszystkich maili z danej domeny

Na panelu konfiguracyjnym programu w sekcji Podgląd / Edycja -> Nagłówki możesz ustawić działanie poszczególnych pól nagłówka podczas wpisywania tam tekstu przy edycji wiadomości. Zaznacz pole Do: i kliknij przycisk Edycja. Możesz z rozwijanej listy wybrać sposób pobierania podpowiedzi, wyłączając historię i włączając tylko podpowiedzi z książek adresowych. Wymaga to jednak obecności adresatów w książce.

Po pewnym czasie stare wpisy z historii powinny stać się nieaktywne. Kiedyś była jeszcze możliwość ręcznego usunięcia tych wpisów z listy podpowiedzi. Trzeba było wejść do tej listy, naciskając klawisz ze strzałką w dół i po wskazaniu wpisu przeznaczonego do usunięcia - nacisnąć klawisz Delete. Obecnie chyba ten sposób nie działa - przynajmniej w mojej wersji programu (4.2.36.1).

P.S. Voyager 4.2.25.1 pozwala na ręczne usuwanie wpisów.