Temat: Brak mozliwosci korzystania z wersji licencyjnej programu

Program jako share ware zainstalowalem w Azji, gdzie kika tygodni uzywalem go bez problemu z doskonalym rezultatem. Po otrzymaniu klucza zakupionej  wersji licencyjnej zaczely pojawiac sie komunikaty o klopotach  z polaczeniem. Po kikunastu probach uruchomienia programu ( jedynie z zawartoscia starej poczty) pojawilo sie zadanie loginu i hasla. Wpisuje takie jakie wybralem przy rejestracji i ... bez efektu. Na ekranie nie ma nawet symbolu TB. Czy istnieje mozliwosc odzyskania lub sprawdzenia prawidlowosci generowanego hasla? Proby uzyskania pomocy od firmy z jakiej zakupilem program - do dzis bez rezultatu. Program zarejestrowalem kilka tygodni wstecz. Zapoznalem sie z poradnikiem w jezyku polskim - bez skutku. Bede wdzieczny za kazda pomoc oferowana. Pozdrawiam.

2

Odp: Brak mozliwosci korzystania z wersji licencyjnej programu

Zastanawiam się, jak Ci pomóc, ale najpierw musisz wyjaśnić mi kilka spraw.
1. Której wersji programu używasz i czy jest to wersja Home, czy Professional?
2. Czy podczas instalacji programu zmieniałeś domyślne położenie jego katalogów, a jeśli tak - to na jakie?
3. Z Twojego opisu wynika, że włączyłeś hasło do któregoś konta. Czy to prawda?
4. Co rozumiesz przez stwierdzenie "wpisuję hasło jakie wybrałem przy rejestracji"? Czy to oznacza, że włączyłeś tryb szyfrowany? Jest to sprzeczne z pkt. 3 powyżej.
5. Piszesz o kłopotach z połączeniem. Jakiego rodzaju były te kłopoty? Czy towarzyszyły im jakieś komunikaty, a jeśli tak to jakie?
6. W jaki sposób wprowadziłeś klucz rejestracyjny programu: czy z menu Pomoc / Rejestracja, czy może podczas instalacji wersji z szyfrowaniem?
7. Z jakiej wersji systemu Windows korzystasz?