61

Odp: Inny problem z certyfikatem

tak mi sie nazwaly ;-) rozumiem, ze mozna bylo potem dodac do zaufanych smile

62 (edytowany przez Meszuge 2012-12-16 19:31:51)

Odp: Inny problem z certyfikatem

Tak - bez problemów. :-)

Poza tym w moim przypadku udało się i tak:
Konfiguracja konta - Certyfikaty osobiste - Importuj - i tu wskazać plik corp_sts_2014_chain.p7b

63

Odp: Inny problem z certyfikatem

Witam.

Odgrzewam temat bo mam podobną sytuację od kilku dni. Program pyta mnie o certyfikaty na każdym koncie, odkąd zmieniłem program antywirusowy (tak mi się wydaje że o to chodzi). Dodawałem certyfikaty ale nic to nie zmieniło. tak samo kasowałem wielokrotnie pliki IntermCA.EBD i RootCA.EBD.

Nie specjalnie mam pomysł co dalej z tym zrobić.

64

Odp: Inny problem z certyfikatem

zapewne antywirus/zapora ogniowa probojac filtrowac polaczenia szyfrowane podstawia swoj certyfikat...

mozesz sprobowac wylaczyc antywisua i sprobowacv, ewentualnie proboj potem zmienic jej ustawienia

65 (edytowany przez Meszuge 2014-01-28 19:08:04)

Odp: Inny problem z certyfikatem

Ciąg dalszy problemów z certyfikatem, a może kilkoma...


Komunikat:

!2014-01-28, 18:48:13: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Ten certyfikat wygasł).


Rozumiem, ale skąd mam wziąć nowy?


Cały komunikat to:


>2014-01-28, 18:48:13: FETCH - Nr certyfikatu: 1121E5D2F8EB30BEF32A61A5BF8D982FBE6F, algorytm: RSA (2048 bitów), ważny od 2013-04-24 20:35:09 do 2016-04-24 20:35:09, dla 4 węzłów: *.hotmail.com, *.live.com, *.outlook.com, hotmail.com.
>2014-01-28, 18:48:13: FETCH - Właściciel: "US", "Washington", "Redmond", "Microsoft Corporation", "*.hotmail.com".
>2014-01-28, 18:48:13: FETCH - Wystawca: "BE", "GlobalSign nv-sa", "GlobalSign Organization Validation CA - G2".
>2014-01-28, 18:48:13: FETCH - Główny: "BE", "GlobalSign nv-sa", "Root CA", "GlobalSign Root CA"
!2014-01-28, 18:48:13: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Ten certyfikat wygasł).

66 (edytowany przez stopczyk 2014-01-28 21:09:42)

Odp: Inny problem z certyfikatem

mam to samo:
>2014-01-28, 20:44:35: FETCH - Nr certyfikatu: 1121D8630149F15ACE3109ACD767B39FECDA, algorytm: RSA (2048 bitów), ważny od 2014-01-08 14:28:02 do 2017-01-08 14:28:02, dla 1 węzłów: post.pl.
>2014-01-28, 20:44:35: FETCH - Właściciel: "PL", "Domain Control Validated", "post.pl".
>2014-01-28, 20:44:35: FETCH - Wystawca: "AlphaSSL", "AlphaSSL CA - G2".
>2014-01-28, 20:44:35: FETCH - Główny: "BE", "GlobalSign nv-sa", "Root CA", "GlobalSign Root CA"
!2014-01-28, 20:44:35: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Ten certyfikat wygasł).

wygląda to na problem z
"GlobalSign nv-sa", "Root CA", "GlobalSign Root CA"
tyle że ten jest ważny do 2028
Pomaga przełączenie na microsoft cryptoapi, ale dla mnie to nie rozwiązanie, bo wtedy problem z połaczeniem mam na innym koncie, które w tej chwili w nietoperku działa bez problemu.

aha i zaimportowanie  tych certyfikatów do bata nic nie daje, dalej jest bląd.

67 (edytowany przez Adrian_N 2014-01-29 00:02:24)

Odp: Inny problem z certyfikatem

I u mnie to samo, od dzisiejszego południa:
!28-01-2014, 15:47:47: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Ten certyfikat wygasł).
Hosting od  home.pl

68

Odp: Inny problem z certyfikatem

stopczyk napisał/a:

Pomaga przełączenie na microsoft cryptoapi,

Nie kumam. :-(

Wcześniej, z rok temu albo więcej, ktoś podał adres, skąd ściąga się certyfikaty MS. Nadal tam są, ale te stare.

69

Odp: Inny problem z certyfikatem

Meszuge napisał/a:

Nie kumam. :-(

Wcześniej, z rok temu albo więcej, ktoś podał adres, skąd ściąga się certyfikaty MS. Nadal tam są, ale te stare.

Nie pamiętam dokładnie, ale wejdź w górnym menu opcje/"S/MIME i TLS" i tam wybierz Microsoft CryptoAPI.

70

Odp: Inny problem z certyfikatem

Oto 2 możliwe rozwiązania, oba działają:
1. Proszę zmienić metodę szyfrowania danych na "microsoft cryptoApi" (zakładka Menu > Options > S/MIME and TSL)
2. Jeśli powyższe nie pomoże - proszę zmienić konfigurację na bez SSL, z portem 143 dla IMAP i 587 dla SMTP. W zakładce konto->właściwości-> w ramce "wysyłka poczty" trzeba ustawić połączenie: zwykłe .