Temat: The Bat nie uruchamia się po drugiej instalacji
Kupiłem licencję, zainstalowałem ostatnią wersję 64bitową.
Proces instalacji przebiegł prawidłowo, wszystko udało się skonfigurować.
Po otwarciu programu wprowadziłem klucz otrzymany od Rittlabs'a.
Skonfigurowałem pocztę i zacząłem korzystać.
Po około 15 minutach dodałem kolejne konto pocztowe, po czym poczta na jednym koncie i na drugim miała te same wiadomości. Program tak jakby ustalił wspólną bazę dla 2 tych samych kont i nie stworzył osobnych plików - jak to do tej pory raczył robić.
Najpierw standardowo odinstalowałem program z poziomu narzędzi windowsa i zainstalowałem na nowo. Od tego momentu Bat startuje, pojawia się startowa etykieta z nr wersji i od razu znika. Nie można po tym jej w żaden sposób wywołać, ani otworzyć programu. Program cały czas działa w zasobach, jednak nie ma go na pasku stanu i nie można go w żaden sposób wywołać.
Przeczytałem kilka wątków na tym forum.
Odinstalowałem go po raz kolejny. Tym razem przy użyciu Revo Uninstaller'a usuwając wszystko co tylko się dało.
Sytuacja jest cały czas ta sama. Instalacja przebiega poprawnie, ale program startuje do momentu loga początkowego i natychmiast znika. Pracuję na Windows 10 Pro (1709).
Napisałem do Ritt, ale nie mam pojęcia kiedy odpowiedzą, na stronie nie ma telefonu aby to skonsultować, a muszę zacząć natychmiast pracować. Generalnie kicha.