No, to teraz wiadomo jak to rozwiązać. Dopisz do pliku na początku jeden wiersz nagłówkowy o zawartości:
Email Numer
Teraz zmodyfikuj plik tak, aby kolumny były rozdzielone znakiem tabulacji, a nie spacjami (zwykły edytor tekstowy sobie z tym poradzi). Potem zapisz tak zmodyfikowany plik na dysku i zmień mu rozszerzenie na .tdf. W tym momencie masz już przygotowane dane źródłowe.
Otwórz książkę adresową w The Bat! i utwórz w niej nową grupę wpisów. Przejdź do tej grupy i wybierz z menu "Plik" pozycję Importuj z | Pliku tekstowego (rozdzielanie znakami tabulacji). Wskaż plik źródłowy i w otwartym okienku przypisz importowane kolumny do pól książki adresowej "E-mail" i "Notatki" (pola książki wybierasz z rozwijanych list). Po zatwierdzeniu zaimportowane adresy pojawią się w książce. Każdy z nich w polu "Notatka" będzie miał wpisaną liczbę z drugiej kolumny pliku źródłowego - to wykorzystasz w szablonie podręcznym używanym do wysyłki korespondencji seryjnej.
Następnie utwórz szablon podręczny, zaznaczając w nim opcję korzystania z korespondencji seryjnej. W Twoim przypadku zawartość szablonu może być następująca:
Pański wynik (%ABToMemo)
%Subject="Tutaj wpisz temat wiadomości"
Tutaj wpisz dodatkowy tekst wspólny
Teraz pozostaje tylko zaznaczenie wszystkich adresatów w książce adresowej, włączenie korespondencji seryjnej i jej wysyłka (raczej mniejszymi porcjami, bo serwer może się buntować). Makro %ABToMemo użyte w szablonie spowoduje wstawienie w treści wiadomości zawartości notatki przypisanej do danego adresata (czyli tego co było w drugiej kolumnie pliku pliku źródłowego).