Temat: Jak utworzyć / modyfikować automatyczy podpis w wysyłanych e-mailach
Witam serdecznie
Mam bardzo starą wersję BATa 1,62 , którą używam od dawna. Niestety komputery i informatyka nie są moją mocną stroną , ale jakoś sobie radzę , zatem proszę o wyrozumiałość, jeżeli podam coś nieściśle.
Ostatnio zaistniała koniecznośc utworzenia nowych kont - zmianiam serwer i przez jakiś czas muszę mieć możliwość korzystania i ze starego i z nowego, żeby nie było przerwy w odbiorze poczty. Znajomy przesłał mi plik, który po wczytaniu spowodował utworzenie tych nowych kont. Niestety nie przeszło wszystko - on ma nową wersję bata. Sama zatem musiałam wpisałać nowy serwer we właściwościach - poczta już się ściąga . Ale pojawił się inny problem. Kiedy na próbę utworzyłam nową wiadomość w nowym koncie i próbowałam ją wysłać, pojawił się komunikat, że muszę wpisać nadawcę. W starych kontach na starym serwerze podpis pojawia się automatycznie . Gdzie się to robi i w jaki sposób ?? Kiedy próbuję podpisać się ręcznie ewidentnie bat traktuje to jako część wiadomości a nie podpis i komunikat pojawia się znowu.
próbując sobie jakos poradzić dodatkowo coś musiałam schrzanić w jednym z nowych kont, bo przy próbie wysyłania poczty pojawia się juz inny komunikat : nie masz klucza prywatnego - musisz go utworzyć. Jak wejdę w zakładkę poufność i wyłączę "podpisz automatycznie" to komunikat już się nie pojawia, ani ten o kluczu ani ten o braku nadawcy , wiadomość przechodzi do folderu do wysyłki, ale....nie zostaje wyslana i pojawia się komunikat w pasku na dole: niektóre wiadomości nie zostały wysłane, sprawdź dziennik.
Niestety do tej pory mogłam liczyć na pomoc znajomego informatyka, teraz juz nie mam takiej możliwości, więc mam gorącą nadzieję, że może tu Forumowicze mi jakoś pomogą...
dodaję, że trzeba mi tłumaczyć łopatologicznie, profesjonalny język komputerowy jest mi prawie całkiem obcy
z góry dziękuję serdecznie
KL