Temat: Proste, ale czy wykonalne?
Jak powszechnie wiadomo adresy osób przechowywane są w książce adresowej. Z reguły dopisujemy je ręcznie lub importując elektroniczną wizytówkę. Każda osoba może posiadać dowolną ilość adresów email.
Moje pytanie jest następujące:
Jak ustawić filtr, który będzie przenosił wiadomości do osobnych folderów przeznaczonych dla poszczególnych nadawców. Inaczej mówiąc założyłem foldery swoim znajomym i chciałbym, aby korespondencja od Osoby A trafiała do Folderu A, korespondencja Osoby B do Folderu B itd. Osoby są wpisane do książki adresów, posiadają od 1 do 8 adresów email każda. Co jakiś czas ich adresy deaktualizują się, dochodzą nowe lub zostają zastąpione innymi.
Oczywiście idiotyczne rozwiązanie, w którym nalezy przepisywać adresy tych osób do warunków filtra nie wchodzi w grę (kto chciałby wpisywać ręcznie a następnie aktualizować setki lub tysiące adresów, które przecież zostały już zaktualizowane w książce adresowej np. poprzez import aktualnej wizytówki).
Problem jest banalny. Dotychczas używałem darmowego klienta poczty i nie miałem z tym problemu. Wydawałoby się, że komercyjny program tym bardziej poradzi sobie z taką błahostką. Czy napewno?
Na wszelki wypadek trzymam backup...
Z góry dziękuję za odpowiedź!
Pozdrawiam!