Temat: Możliwość reklamacji/zwrotu klienta The Bat!

Witam,
Jaka jest możliwość zwrotu kasy za wykupioną licencję w przypadku kiedy klient The Bat nie funkcjonuje dobrze przy protokole IMAP?

Chodzi konkretnie o serwery Home.pl wszystkie inne aplikacje do poczty na protokole IMAP działają ok a The Bat są non stop problemy

Czy ktoś miał już z taką sytuacją do czynienia?

2

Odp: Możliwość reklamacji/zwrotu klienta The Bat!

Wątpię, czy uda Ci się uzyskać jakąkolwiek rekompensatę, ponieważ tak jak w praktycznie każdej licencji na oprogramowanie, tutaj również jest wyraźnie napisane, że:

The program is distributed "AS IS" and you assume full responsibility for determining the suitability of the program and for results obtained.

RITLABS makes no warranty that all errors have been or can be eliminated from the program software and, with respect thereto, RITLABS shall not be responsible for losses, damages, costs, or expenses of any kind resulting from using or misusing the program including without limitation, any liability for business expenses, machine downtime, damages experienced by you or any third person as a result of any deficiency, defect, bug, error or malfunction. RITLABS shall not be liable for any indirect, special, incidental, or consequential damages relating to or arising out of the subject matter of this Agreement or actions taken thereunder.

NO WARRANTY OF ANY KIND IS EXPRESSED OR IMPLIED. YOU USE THE PROGRAM AT YOUR OWN RISK. RITLABS DISCLAIMS ALL WARRANTIES, EITHER EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. NOBODY WILL BE LIABLE FOR DATA LOSS, DAMAGES, LOSS OF PROFITS OR ANY OTHER KIND OF LOSS WHILE USING OR MISUSING THIS SOFTWARE.

[...]

Installing or using the program signifies acceptance of these terms and conditions of the licence.

3

Odp: Możliwość reklamacji/zwrotu klienta The Bat!

Ledglass a mógłbyś opisać co ci szwankowało?

4 (edytowany przez Ledglass 2012-02-19 00:01:18)

Odp: Możliwość reklamacji/zwrotu klienta The Bat!

Była jedna wielka katastrofa ciągnięta przez 2 miesiące. Mieliśmy zainstalowany Professjonal na dwóch różnych komputerach + Voyager + professjonal z innej licencji na innym komputerze. Problemy były następujące:
1. nie pobierało wszystkich wiadomości np. 1/3 nowych - czyszczenie pamięci podręcznej nic nie dawało
2. brak wyświetlania wiadomości w danym katalogu
3. przy nowej instalacji nie pobierało wszystkich starych wiadomości - pobrało np. 60% i dalej szło 1kb/1h
4. znikały nagle wszystkie wiadomości z "odebranych" - reinstalacji i czyszczenie rejestru nic nie dawało
5. zwisy przy próbie odtwarzania kopi folderów "IMAP"
6. nie wysyłało wiadomości pomimo że były "wysłane"
7. wiele innych problemów

Z tym że na każdym komputerze wyglądało to inaczej, zainstalowaliśmy Thunderbirda i żadnych problemów.
Będę reklamował u Polskiego sprzedawcy na podstawie rękojmi i niezgodnych z Polskimi przepisami "rzeczy" takich jak np. licencja w języku Angielskim.


Aktualizacja:
To chyba były problemy po stronie Home.pl bo, po wysłaniu oficjalnego pisma o deklarację zgodności ich serwerów z klientami pocztowym z IMAP i potwierdzenie że u nich jest wszystko ok nagle wszystko zaczęło działać tak jak powinno.
Na razie minęły dwa dni a tu wszystko wszędzie jest OK więc jaki wniosek?

5

Odp: Możliwość reklamacji/zwrotu klienta The Bat!

Jak cię Nietoperz nie zirytował dostatecznie, to obserwować, jak zirytował to migrować do innego programu. Oni działający IMAP robią długo za długo, bo od wersji drugiej ...

6

Odp: Możliwość reklamacji/zwrotu klienta The Bat!

Już wyemigrowaliśmy do Thunderbirda do Bata już nie wrócimy.