Była jedna wielka katastrofa ciągnięta przez 2 miesiące. Mieliśmy zainstalowany Professjonal na dwóch różnych komputerach + Voyager + professjonal z innej licencji na innym komputerze. Problemy były następujące:
1. nie pobierało wszystkich wiadomości np. 1/3 nowych - czyszczenie pamięci podręcznej nic nie dawało
2. brak wyświetlania wiadomości w danym katalogu
3. przy nowej instalacji nie pobierało wszystkich starych wiadomości - pobrało np. 60% i dalej szło 1kb/1h
4. znikały nagle wszystkie wiadomości z "odebranych" - reinstalacji i czyszczenie rejestru nic nie dawało
5. zwisy przy próbie odtwarzania kopi folderów "IMAP"
6. nie wysyłało wiadomości pomimo że były "wysłane"
7. wiele innych problemów
Z tym że na każdym komputerze wyglądało to inaczej, zainstalowaliśmy Thunderbirda i żadnych problemów.
Będę reklamował u Polskiego sprzedawcy na podstawie rękojmi i niezgodnych z Polskimi przepisami "rzeczy" takich jak np. licencja w języku Angielskim.
Aktualizacja:
To chyba były problemy po stronie Home.pl bo, po wysłaniu oficjalnego pisma o deklarację zgodności ich serwerów z klientami pocztowym z IMAP i potwierdzenie że u nich jest wszystko ok nagle wszystko zaczęło działać tak jak powinno.
Na razie minęły dwa dni a tu wszystko wszędzie jest OK więc jaki wniosek?