Temat: Filtr - autoresponder zapętlanie

Mam ustawiony filtr, który odpowiada na przychodzące maile.
Problem dzieje się w momencie, kiedy klient też posiada autoresonder.
Dochodzi w tym momencie do zapętlania się czyli wzajemnie zarzucamy się
automatycznymi odpowiedziami.
Jak to zablokować/obejść?

2

Odp: Filtr - autoresponder zapętlanie

Niestety, automatyzacja odpowiedzi nie jest w ogólnym przypadku najlepszym rozwiązaniem. Proponuję automatyzację częściową, tzn. włączenie w Opcjach filtru wysyłki utworzonej wiadomości Do kolejki wysyłkowej. Wówczas będziesz mogła przejrzeć utworzone automatycznie wiadomości i usunąć te, które są odpowiedzią na autoresponder.

Drugi sposób to zawężenie kryterium filtru - ale to nie będzie działać zawsze. Po prostu należałoby dodać jeszcze jeden warunek, który sprawdzałby w treści wiadomości z obcego autorespondera obecność (a raczej brak obecności) jakiejś charakterystycznej frazy, wstawianej przez Twój filtr. Oczywiście, to jest najłatwiejsze do ustawienia w przypadku kilku korespondentów, ale trudno tu o uogólnienie.

Lepszy chyba będzie pierwszy sposób i ręczne przeglądanie odpowiedzi przed wysyłką.